Monday 8 September 2014

#20FactsAboutMe

 Kebelakangan ni ramai orang dok wat #20faktatentangdepa. Macam-macam diorang boh dalam tu. Semua pakat ada benda sendiri yang nak dibagitau. Dan tetiba aku rasa nak tulis kat sini fakta tentang aku. Haha. Aku tak tau apa sebenaqnya yang aku boleh bagi. Tapi takpa, aku cuba. 

So, ini fakta tentang aku

 #20faktaaku. 
1.Gemok. 
2.Bodoh. 
3.Hodoh. 
4.Scarred. 
5.Pessimist. 
6.Jack of all trades. 
7.Weak heart.
8.Generous with tears. 
9.Coward. 
10.Kidal. 
11.Parut kat dahi kanan sebab takut kucing. 
12.Parut belakang badan sebab gol hoki. 
13.Love to imagine. 
14.Love to write(i guess...) 
15.Used to have ambitions to be a Psychologist.(and might still...) 
16.Always saw everything with c/c++ coding corresponding with the thing in my head. 
17.Daydreamer. 
18.UTeMians/FTK/JTKE/BETR/1st year. 
19.Going through rebuilding phase. 
20.A loner, I guess. 

P/s: Those who are always with you know you better than yourself.

No comments: