Thursday 31 December 2020

Kita Sama

Kau bukan siapa-siapa tanpa aku
Ingat, kalau bukan sebab aku, semua ni takkan berlaku,
Tolak aku dari equation kau takkan mampu
Aku ni the shit, kau tu crap, thats y yo bitch dump kau dulu.

Sedarlah, kau perlukan aku untuk terus maju
Aku boleh push diri kau untuk pergi lagi jauh dari situ
Mai sini, datang melutut kat aku dan sedar, yang
Aku adalah version diri kau yang kau perlukan dari dulu.

Kau, bukan siapa-siapa untuk aku ni.
In fact, kalau kau tak ada pun, semua ni still jadi,
Tak perlu tolak, tambah pun aku tak kan bagi
Aku memang crab, and that bitch is bxbi

Sebenarnya, aku memang dah lama sedar pasal ni,
Aku adalah aku, dan kau cuma figment yang tak sedar diri,
Minda aku milik aku, dan kau tu yang patutnya lari,
Aku, kau, kita sama and you can't replace me.

No comments: